Paulina Pokorny ukończyła z wyróżnieniem Państwową Ogólnokształcącą Szkołę Muzyczną I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Bielsku-Białej na Kierunku Rytmiki oraz Wydziale Instrumentalnym w klasie organów Krzysztofa Karcza (laureata drugiego miejsca Międzynarodowego Konkursu Organowego im. Feliksa Nowowiejskiego w Poznaniu w 2005 roku ). Obecnie jest studentką Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie organów prof. Józefa Serafina. Z sukcesem uczestniczyła w wielu konkursach organowych. Zdobyła I miejsce w II Krakowskim Konkursie Młodych Organistów pod patronatem księdza kardynała Stanisława Dziwisza orazI miejsce i nagrodę Polskiego Towarzystwa Bachowskiego za najlepsze wykonanie utworów Jana Sebastiana Bacha w III Ogólnopolskim Konkursie Organowym w Krasnobrodzie w ramach Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej „Per Artem ad Astra". Jest laureatką II miejsca III Akademickiego Konkursu Organowego "Romuald Sroczyński in memoriam" w Poznaniu.
Uczestniczyła w licznych kursach interpretacji muzyki organowej prowadzonych przez m.in. Juliana Gembalskiego, Davida Titteringtona, Gerharda Gnanna, Pietera van Dijka, Martina Schmedinga oraz Hansa-Jürgena Kaisera.
Joanna Grochowalska studia magisterskie ukończyła z wyróżnieniem na Wydziale Instrumentalnym Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w klasie fletu. Pracę pedagogiczną rozpoczęła w 2001 roku na Wydziale Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej i Muzyki Kościelnej w Akademii Muzycznej w Poznaniu. Od roku 2006 pracuje również jako nauczyciel gry na flecie poprzecznym oraz prowadzenia instrumentów szkolnych. W 2011 roku obroniła doktorat z instrumentalistyki w specjalności – flet altowy-barokowy. Opracowała i wykonała z zespołem fletowym wiele utworów muzyki dawnej (J.S.Bacha, H. Schutza, G. F. Haendla, H. Purcella).
Doskonaliła swoje umiejętności wirtuozowskie w Hochschule für Musik w Berlinie. Uczestniczyła w kursach mistrzowskich prowadzonych przez: Dana Laurina (Bari), Michaela Omana (Austria), Wally Haase, Karlheinz Zöller (Niemcy), Martin Ripper (Niemcy).
Od 2010 roku koncertuje z zespołem trzyosobowym – triem barokowym i specjalizuje się w wykonawstwie muzyki dawnej. Często występuje z kwintetem wykonując muzykę barokową. Jako solistka – flecistka koncertowała na wielu festiwalach, m.in.: Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej we Wronkach (2006); Międzynarodowy Festiwal „Sacrum non Profanum” w Trzęsaczu (2008); Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej w Drezdenku (2008); Letni Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej w Iłowie (2009). Występowała w Polsce i za granicą, między innymi w Niemczech, Grecji, Hiszpanii oraz we Włoszech.
Dagmara Kapczyńska urodziła się w 1984 roku w Poznaniu. W 2007 roku Ukończyła Akademię Muzyczną im. I.J.Paderewskiego w Poznaniu w klasie klawesynu prof. Marii Banaszkiewicz-Bryły. Odbyła także studia podyplomowe w rodzimej Alma Mater. W latach 2008-2010 poszerzała swoją wiedzę w Universität für Musik und darstellende Kunst w Wiedniu w klasie klawesynu prof. Gordona Murraya oraz w klasie basso continuo prof. Augusty Campagne. W czasie studiów w Poznaniu odbyła czteromiesięczne stypendium w ramach programu Socrates Erasmus w Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia w Tallinie.
Uczestniczyła w kursach mistrzowskich pod kierunkiem wybitnych znawców muzyki dawnej: Gordon Murraya, Ketil Haugsand, Nicolas Parle, Mitzi Meyerson. Brała udział również w kursach mistrzowskich muzyki klawesynowej współczesnej prowadzonych przez Elżbietę Chojnacką oraz Annelie de Man. Uczestniczyła w kursach gry na klawikordzie pedałowym u Joel'a Speerstry, na klawikordzie u Carmen Leonii oraz na pianoforte u Wolfganga Brunnera.
Koncertuje w kraju i zagranicą. Razem z zespołem muzyki dawnej Juvenales Anime otrzymała Bursztynową “Harfę Eola” na XXXVI Ogólnopolskim Festiwalu Zespołów Muzyki Dawnej “SCHOLA CANTORUM”. Od 2010 roku jest zatrudniona na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Instrumentów Historycznych, Akademii Muzycznej w Poznaniu.